Meme Dikleştirme Operasyonu Nedir?

Kadın cinsel kimliği için önemli olan göğüsler doğum yapma, emzirme, kilo alıp verme ve genetik özellikler gibi nedenlerle sarkarak hacim kaybına uğrayabilir. Bu durum kadınlarda özgüven problemleri oluşturabilir. Meme dokusundaki küçük sarkmalar meme büyütme ameliyatlarında kullanılan silikon protezler ile düzeltilebilir. Ancak çoğu zaman sarkma daha fazla olmakta; beraberinde deri fazlalıkları, meme başının aşağıya doğru yer değiştirmesi ve dekolte bölgesinde hacim kaybı oluşmaktadır. Böyle bir durumda sadece silikon ile sarkıklık düzeltilemez. Ek olarak deri fazlalıkları çıkarılmalı ve meme başı olması gereken yere taşınmalıdır. Dekolte bölgesindeki hacim kaybı fazla ise küçük bir silikon protez yerleştirilir. Meme başı olması gereken yere taşınır. Bu operasyon da iz meme başı çevresinde ve orta hattan aşağıya doğru olur. Ancak iz zaman içinde azalarak cilt rengine yaklaşır.

Meme Dikleştirme Operasyonu yaptırmalı mıyım?

Doğum, emzirme, kilo alıp verme, genetik gibi sebeplerle sarkarak hacim kaybına uğramış ise EVET “Meme Dikleştirme Operasyonu”” yaptırabilirsiniz.

Hastanemizde gerçekleştirilecek operasyonunuz sedasyon veya genel anestezi ile yapılacaktır. Ortalama süresi 2-2.5 saattir, bir gece hastanede kalmanız gerekir.

Meme Dikleştirme Operasyonu öncesinde anestezi hekimi tarafından muayeneniz yapılacak ve bilgilendirileceksiniz. Kan sulandırıcı ilaçlar, vitaminler ve alkol, sigara gibi anesteziyi etkileyen faktörler doktorunuzun öngördüğü tarih itibari ile kesilmelidir.

Operasyon sonrası erken dönemde hafif ağrılarınız olabilir ama verilen ağrı kesicilerle genellikle rahat geçer. Kontroller 3 ve 7’inci günlerde yapılır, 5 – 7 gün sonra sosyal hayata dönülebilir. 1 ay size özel verilmiş bir sutyen kullanmanız gerekir. 2 ay ağır kol hareketleri gerektirecek sporlardan kaçınmak gerekir.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]